icoon headset support

Support 24/7

ICT support op maat

Doordat alle communicatie tegenwoordig gedigitaliseerd verloopt en veel applicaties vanuit Internet worden afgenomen is beschikbaarheid essentieel voor uw medewerkers om te kunnen blijven werken.

Wij bieden onze klanten 24/7 support op de ICT-diensten die ze van ons afnemen. Afhankelijk van de impact (het aantal betrokken medewerkers) in combinatie met de urgentie (type applicatie en doorlooptijd) stemmen wij met onze klanten een responsetijd op.
Daarnaast brengen wij met onze klanten, met een demarcatieoverzicht, duidelijk in kaart wie verantwoordelijk is voor welke onderdelen van de ICT. Dit geeft in geval van een storing direct inzicht voor alle betrokken partijen wie aan zet is om een probleem op te pakken. Met dit overzicht wordt vingerwijzen tussen verschillende leveranciers voorkomen en worden storingen sneller opgelost. Onze ervaring is dat het eigenlijk nooit voor komt dat een klant het beheer van alle IT-onderdelen bij één partner heeft ondergebracht.

Wij gaan graag in gesprek om de mogelijkheden voor een supportcontract op maat af te stemmen.

Het afsluiten van een supportcontract heeft een aantal voordelen:

• Beschikbaarheid servicedesk
• Voorrang op klanten zonder supportcontract
• Voordeligere uurtarieven buiten kantoortijden
• Controle firmware updates
• Licentiecontrole
• Changelog
• Spare voorraad om problemen sneller op te lossen

Verbeter de samenwerking en communicatie met onze ICT oplossingen